piątek, 1 kwietnia 2016

Witam ! :D

          Hej !

Jestem Natalia, dla znajomych Ladyfiga. Miałam dużo blogów ale o ten chce dbać szczególnie. Mam 13 lat i chodzę do 6 klasy podstawówki. Za 4 dni sprawdzian i okaże się czy przywita mnie 1 gimnazjum. Interesuję się zwierzętami oraz fotografią. Do założenia bloga przekonała mnie koleżanka :D Będę wstawiać posty gdy znajdę czas. No to na tyle w tym powitalnym poście. :) Zapraszam do obserwacji bo mam naprawdę dużo pomysłów.
                                     Ćałuski <3 Natalia

11 komentarzy :

  1. Sprawdzianu po klasie 6 nie da się oblać. Nic się nie okaże - do gimnazjum przeszłabyś nawet gdybyś miała 0 punktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia! xx

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię na blogu i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu i na egzaminie ;)
    Obserwuję ;)
    anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super że zaczynasz blogować, zobaczysz, to naprawdę świetna zabawa i można poznać bardzo dużo miłych i sympatycznych osób :) powodzenia!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. witamy wsrod blogerow kochana :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju jeszcze pamiętam ten pierwszy poważny stres! Dasz sobie rade i nie myśl o tym! Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka