piątek, 15 kwietnia 2016

Świat jest piękny...

      Hello !

It's me :D Wyjrzyj przez okno... Ładna pogoda, prawda ? U niektórych może padać, ale ta pogoda też jest ładna. Małymi krokami nadchodzi wiosna. U mnie powiedziałabym a raczej napisałabym że jest już blisko.


Dlaczego więc nie możesz przejść się z psem, koleżanką lub z kimś innym na spacer ? Nie lepiej wziąć ze sobą koc, rozłożyć na polu i posłuchać jak przyroda budzi się do życia ? A jak ktoś jest zapracowany, to przynajmniej na wieczór, wtedy jest klimatycznie. A gdy się przejdziemy wieczorem to lepiej śpimy i się dotleniamy.


Dla niektórych to fantastyczne rozwiązanie ale inni wolą siedzieć przed komputerem i grać. Przyznam szczerzę, też gram po 2-3 godziny, ale zrozumiałam że nic z tego nie ma. Wirtualni przyjaciele nam nie pomogą.


Ja idę teraz na dwór. Myślę że TY też tak zrobisz zamiast zamulać na komputerze :)
                                                              Ściskam, Natalia :)

2 komentarze :

  1. hehe a ja juz byłam na podworku i teraz zamulam na kompie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam juz na dworze (sama wiesz gdzie ale ciiXD) i teraz też jestem na komputerze. Miałam okazję porobić masę zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka